Vrácení, výměna, reklamace zboží

 

 

 Vrácení

Zákazník má právo vrátit zboží do 14 dní ode dne převzetí zboží. Náklady na vrácení hradí zákazník, prodejce vrací kupní cenu + částku za nejlevnější způsob doručení v nabídce. Zboží musí být v původním obalu a nesmí jevit známky používaní.

Pro jednodušší vyřízení můžete vyplnit připravený formulář, který přiložíte k balíčku, nebo zašlete emailem.

Vrátit zboží je možné přes výdejní místo Zásilkovny, kdy cena zpětné zásilky od vás je 50,- Kč.  Nebo můžete poslat balíček na naši adresu poštou nebo dopravcem. Prosíme v tomto případě vracejte zboží doporučeně. V případě ztráty balíku bez dokladu o zaslání, nebude moci být kupní cena zboží vrácena.

V případě vrácení části objednávky, která se svou celkovou sumou kvalifikovala na dopravu zdarma, se z vrácené částky za zboží odečítájí náklady na původní dopravu, pokud cena ponechaného zboží je nižší, než limit pro dopravu zdarma.

 

Výměna 

Botičky které nesedly Vám rádi vyměníme za jiné. Zákonem stanovená lhůta pro výměnu je také 14 dní, ale my umožňujeme výměnu nepoužívaných botiček do 1 měsíce od koupi a v případě vánočních akcí i déle. 

Pro jednodušší vyřízení můžete vyplnit připravený formulář, který přiložíte k balíčku, nebo zašlete emailem.

Při výměně je možné využít výdejní místo Zásilkovny, kdy cena zpětné zásilky od vás je 50,- Kč.

 

Reklamace

V případě reklamace nás prosím nejprve kontaktujte emailem s popisem a fotkou vady zboží. Když je reklamace uznána, prodejce proplatí náklady kupujícího na zaslání zboží zpět. 

 

Kompletní obchodní podmínky.